2013. július 13., szombat

Díjak

Amíg messze el voltam, (innen legalábbis biztosan, az más kérdés, hogy máshoz meg inkább közel...), két díjat is kaptam! Ezeket szeretném először megköszönni, és kitenni. Aztán majd hozom a folytatást is! :)

Az elsőt LyA-nak és Eninek szeretném nagyon megköszönni! Nagyon örülök neki, köszönöm lányok! :)



LyA kérdései:
1. Olvasod a blogom? Mit gondolsz róla??
Naná, hogy olvasom :D És szerintem elég gyakran ki is fejtem, hogy éppen mit gondolok! Így egybe nehéz lenne összeszedni... Szeretem, és kész!
2. Mi volt az, ami miatt elkezdted a blogolást? (Mikor döntöttél úgy, hogy írni fogsz?) 
Írni nagyon régen kezdtem el, azt meg sem tudom mondani mikor... Talán 11-12 éves koromban. Persze akkor még más témában. A blogolást sem tudom igazán konkrétan megmondani, hogy miért kezdtem el. Ez a történet annyira konkrétan megvolt a fejemben, hogy nekiálltam leírni. Akkor már rég óta olvastam blogokat, és úgy döntöttem, ha már leírtam, akkor fel is rakom valahova, hogy vajon másnak mi a véleménye róla. Asszem valahogy így kezdődött az egész.
3. Mely blogokat olvasod szívesen? 
Hát igazából nagyon sokat. Nem akarok néhnyat kiemelni. Nagyon sok kinn van nálam, a kedvenceknél, vagy feliratkoztam, szóval onnan lehet sejteni. Főleg a Forma 1-es, és a focis történeteket szeretem, de persze van, ami más témához tartozik.
4.  Várod a szeptembert? 
Igen is, meg nem is. Igen, mert akkor már nagyon sok dolog biztos lesz, de nem, mert nem szeretem az ismeretlent, és nagyon szerettem a dolgokat úgy, ahogy eddig voltak, még ha morogtam is miattuk.
5.  Mi az amit nem szeretsz a nyárban?  
A meleget! És a szúnyogokat.


Eni kérdései:

1.      Mi az, amit mindenképpen el szeretnél érni az életedben? Mi motivál?
Lehet, hogy sablonosan hangzik, de csak boldog szeretnék lenni. És igazából semmi konkrét tervem nincsen még hozzá. És tényleg minden fontosabb döntést úgy hozok meg, hogy most akkor jó lesz-e az nekem, vagy sem. Pl egyetemválasztásnál is volt olyan, ahova simán felvettek volna, benn is tudtam volna maradni, mert tanultam olyan irányba, sőt, sokat is lehetne vele keresni, de nem tetszett az, amivé a végén váltam volna, így még csak nem is jelentkeztem… Nyugodtan gondoljatok rám furcsán, de ez van…
2.      Ha lenne egy időgéped, hova utaznál el szívesen? Ez lehet egy régebbi kor, jövő, vagy csak a saját életed valamelyik pontja. Miért?
11-16 éves korom környékére valahova. Mert nagy hülyeséget csináltam, vagyis nem csináltam, és még ma sem sikerült belenyugodnom. És már tudom, hogy mit kéne másképp alakítanom.
3.      Mit tennél, amikor eljön a világ vége és tudnád, hogy csak egy napod van hátra?
Annyi csokit ennék, amennyit csak tudnék! És írnék egy levelet, hátha elolvassák, Vesztenivalóm úgyse lenne már!
4.      Mit gondolsz magadról és mennyire befolyásol a környezeted?
Szerintem nem nagyon befolyásol, a komolyabb dolgokban. persze, ha sok időt töltök együtt egyhuzamban barátnőmmel, feltűnik, hogy több szót is átveszek a szóhasználatából. De nem nagyon zavar, hogy mit gondolnak pl az öltözködésemről, annyi a lényeg, hogy nekem tetsszen. Persze ettől még nagyon meg tud akárki bántani néhány jól irányzott mondattal.
5.      Melyik az a szó, amit a magyarban a legszebbnek tartasz? 
Fogalmam sincs… Ezen még soha nem gondolkoztam, és szerintem nincs ilyen… Az angolt tudom, kis korom óta a nightmare az abszolút kedvencem. De csak a hangzása miatt, ha elvonatkoztatunk a jelentésétől.




Ezt pedig Dyboo-nak szeretném nagyon megköszönni, jól esik, hogy ilyen gyakran gondolsz rám! :)


11 dolog rólam: (Pontosabban 7)

1.      Még mindig nem érzem úgy, hogy fel tudnék sorolni magamról ennyit, főleg olyat, amit még nem említettem…
2.      A körömlakkok megszállottja vagyok. Rengeteg van, úgyhogy most már inkább csak nézegetem őket az üzletekben
3.      Imádom a német autópályákat! Annak ellenére, hogy nincs sebességkorlátozás sokkal biztonságosabbnak érzi az ember, mint a magyarokat. És sokkal kedvesebben figyelnek egymásra az emberek…
4.      Kedvenc színem a kék
5.      Van kedvenc alvós orrcseppem
6.      Néhány dologban babonásan hiszek
7.      Utálok pakolni
8.      képtelen vagyok magamról állításokat mondani… (Bocsánat!)

Dyboo kérdései:

1.      Szemed színe?
Kékes-zöldes-szürkés…
2.      Mióta blogolsz?
2011 óta. De az első blogom már nem nyilvános
3.      Mit tervezel a nyári szünetben?
Sok-sok pihenést. És a barátaimmal idén a Balaton mellett máshova is megyünk!
4.      Hova szeretnél legalább egyszer eljutni?
Rengeteg olyan hely van, ami időnként bevillan, hogy ’húúú, egyszer mindenképp…!’  De olyan konkrét régi vágyam nincsen.
5.      Egy híresség akivel találkoztál?
Pokorni Lia
6.      Kedvenc italod?
Hangulatfüggő…
7.      Kedvenc országod és miért?
Olaszország. Mert mondhatni kiismerem magam, és nagyon jól el tudják adni a rengeteg hülyeségüket :) Igaz, a meleget nem bírom…
8.      Jelenleg hol élsz?
Budapesten
9.      Milyen nyelveken beszélsz még?
Angol, olasz
10.  Vannak háziállataid? Ha igen mi/mik?
Vízi-teknőseim, illetve neonhalaim
11.  Hány éves vagy?
19
 És bocsánat, de nem küldeném tovább őket senkinek, mert már egyszer mindkettőt továbbadtam, illetve megint későn reagáltam, és már nagyon sokan megkapták. Remélem nincs harag miatta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése